اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۹۶۴۳

پیش بینی تامین امنیت 5 میلیون زائر حرم امام رضا(ع) در هفته آتی

پیش بینی تامین امنیت 5 میلیون زائر حرم امام رضا(ع) در هفته آتی
فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی کامل پلیس برای ارائه خدمات و تامین نظم و امنیت عملیات بزرگ 28صفر در مشهد خبر داد.
۱۷:۴۲ - ۰۹ آبان ۱۳۹۷
وانانیوز|

سردار حسین اشتری در آئین معارفه فرمانده انتظامی خراسان رضوی که در مجموعه فرهنگی رفاهی امام سجاد(ع) مشهد برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی(ع)، اظهارکرد: در آستانه روزهای پایانی صفر و شهادت حضرت امام رضا(ع)، رحلت جانگداز حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) قرار داریم و مشهد الرضا(ع) در این ایام پذیرای بیش از  5 میلیون زائر سوگواری است که برای رسیدن به حرم مطهر رضوی لحظه شماری می کنند.

فرمانده ناجا به حضور میلیونی زائران در راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی(ع) اشاره کرد و گفت: این کنگره عظیم و باشکوه مردمی افتخاری است برای بشریت، مسلمانان و شیعیان دنیا تا دشمنان و معاندان نظام را ناامید و مسلمانان را امیدوار کند.

وی خاطر نشان کرد: همکاران ما در نیروی انتظامی توفیق یافتند در مرزهای غربی کشور با حضور 30 هزار نیرو مسئولیت خطیر نظم و امنیت این حماسه بزرگ را عهده دار شدند و در این ایام، شاهد خلق جلوه های زیبا و با شکوهی بودیم.

سردار اشتری تصریح کرد: پس از انجام عملیات بزرگ اربعین که همچنان ادامه دارد در روزهای پایان ماه صفر مهیای عملیات بزرگ تامین نظم و امنیت 28صفر با بیش از 5میلیون زائر بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) هستیم و امیدواریم برگ زرین دیگری بر افتخارات خادمان نظم و امنیت کشور عزیرمان بیفزاییم.

 براساس اعلام سایت پلیس، در این مراسم سردار محمد کاظم تقوی به عنوان فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی معرفی شد.


انتهای پیاک

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین